Doprava a platby
Způsoby platby:
1. Platba předem – převodem na účet | 0 Kč
• kupujícímu budou na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce odeslány platební údaje (částka k platbě, číslo účtu, variabilní symbol) a po připsání platby na náš účet objednané zboží odešleme
• při platbě je nutné uvést správný variabilní symbol
• převod trvá přibližně 2 pracovní dny
• za tento druh platby není účtován žádný příplatek
2. Platba na dobírku | 60 Kč
• kupující platí za zboží doručovateli při převzetí zásilky
• za tento druh platby je účtován příplatek 60 Kč
3. Platba na fakturu | 0 Kč
• platí pro ZUŠ, knihovny a podobné instituce
• současně s odesláním objednaného zboží bude na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce zaslána faktura s delší dobou splatnosti
• při platbě je nutné uvést správný variabilní symbol
• za tento druh platby není účtován žádný příplatek
Způsoby dopravy:
Uvedené ceny se skládají z poštovného a nákladů spojených s obalovými materiály.
1. Česká pošta – Doporučené psaní | 90 Kč
• zásilka bude odeslána na pobočku České pošty podle adresy kupujícího
• doporučené psaní lze použít např. na odpovídající počet výtisků hudebnin, které je možné vložit do bublinkové obálky a mají na výšku maximálně 5 cm (včetně obálky) a váží do 2 kg
• pokud bude s ohledem na objednané zboží vhodnější poslat zásilku jako balík, kupující bude upozorněn e-mailem a na dalším postupu se dohodneme
• kupující je o odeslání zásilky vyrozuměn e-mailem s číslem zásilky a odkazem, kde může sledovat pohyb zásilky a provést změny v doručení
• na pobočce je zásilka standardně uložena 15 dní
• standardně je doporučené psaní odesíláno jako „ekonomické“, bude tedy podle garance ČP doručeno zpravidla nejpozději do třetího pracovního dne po dni podání
• na žádost kupujícího je možné doporučené psaní odeslat jako „prioritní“, bude tedy podle garance ČP doručeno zpravidla následující pracovní den po dni podání (pro kupujícího za stejnou cenu jako při podání „ekonomickém“)
2. Česká pošta – Balík Do ruky | 140 Kč
• balík je doručen na dodací adresu uvedenou při objednávce, přičemž dopravci je sdělena e-mailová adresa (popř. číslo mobilního telefonu) kupujícího
• kupující je o odeslání zásilky vyrozuměn e-mailem (popř. SMS) s číslem zásilky a odkazem, kde může sledovat pohyb zásilky a provést změny v doručení
• při nezastižení je balík uložen na nejbližší pobočce České pošty
• zásilka je na cestě přibližně 2 dny od odeslání
Kontrola zásilky
Při převzetí zásilky doporučujeme:
• zkontrolujte ihned neporušenost obalu a v případě pochybností proveďte také kontrolu obsahu
• bude-li obsah zásilky vykazovat poškození, kontaktujte nás e-mailem heosforos@email.cz nebo telefonicky +420 739 905 765
Další informace
Zásilku můžete sledovat zadáním čísla zásilky na tomto odkazu (číslo vám bude sděleno e-mailem po odeslání zásilky):
https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Potřebujete změnit datum doručení nebo adresu dodání? Změny můžete uskutečnit na tomto odkazu:
https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/zdoUvodniStranka.action
Potřebujete prodloužit úložní dobu již uložené zásilky? Dobu pro vyzvednutí zásilky můžete prodloužit na tomto odkazu:
https://www.postaonline.cz/sluzby-pri-dodani/prodlouzeni-ulozni-doby-pro-vyzvednuti-jiz-ulozene-zasilky
Kontakt na zákaznický servis České pošty:
tel. (pracovní dny 8:00–18:00): 800 104 410
e-mail: info@cpost.cz